piątek, 13 marca 2015

Pierwsze koty za płoty

Uszyl sie pierwszy kocyk minky. Nie uszyl sie sam wiadomo. Jeden bok dwa razy prulam i juz wiem niecierrrrrpie pruc. Ale mysle tez ze bez prucia czasem sie nie da.
Oczywiscie nie bylabym soba gdybym byla zachwycona swoim dzielem tak wiec nie jestem zadowolona ale przynamniej juz wiem co i jak i przede wszystkim juz wiem w czym moj błąd.  Otoz ocieplina za gruba. Bardziej zimowa,  a ja chce lżejsze kocyki szyc. Szukam wiec i szukam na necie cienszej poki co jestem z reka w nocniku.





4 komentarze:

  1. tego możesz użyć w ramach kołderki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie jeszcze aż tak cieplo na dworze nie jest wiec bedzie jeszcze ok ;-)

      Usuń
  2. No ja też nie znalazłam cieńszej w necie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nawet znalazłam ale nie jest antyalergiczna wiec szukam dalej.

      Usuń